piątek, 31 marca 2017

Puder brązujący GOSH

 Heej ♥ ! Dziś mam dla Was małą recenzje kulek brązujących GOSH .  Kupiłam je we wrześniu, więc już mam o nich trochę informacji .  :)
Gosh, Precious Powder Pearls Glow-  jest to opalizująco - brązujący puder w kulkach. Produkt jest perłowy , ale nie zawiera brokatu. Świetnie nadaje się do ocieplania twarzy , szyi , dekoltu, a nawet nóg :D Ładnie współgra z podkładami . Efekt można stopniować.  Bardzo ładnie rozświetla skórę:) Według mnie kolor jest trochę za pomarańczowy i dosyć szybko się ściera.  

Cena : ok 45 zł 

Ja kupując go we wrześniu nie miałam pojęcia jaki bronzer do konturowania wybrać ... no i polecono mi ten produkt. Wtopa ? No jasne . Ten produkt nie służy do tego, więc robił okropne plamy bez względu na  to jakim pędzlem był nakładany . Oczywiście szybko zorientowałam się , że kulki służą do poprawienia kolorytu i nadania opalenizny buźce :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)