poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ścięłam włosy ! - aktualizacja 9

Heej ♥ !  Ostatnio wstawiałam metamorfozę moich włosów.  Post cieszył się dużym zainteresowaniem.Więc postanowiłam napisać wam również o dzisiejszej zmianie.

Wiecie, że moje włosy nie były jeszcze do końca zdrowe. Z  tyłu i przy twarzy było  jeszcze trochę spalonych włosów. Tydzień temu postanowiłam się z tym rozprawić i umówiłam się na wizytę w pobliskim salonie . Już kiedyś  tam byłam i nikt nie zrobił moim włosom krzywdy.  Bardzo panikowałam przed wizytą. No i stało się . Siano prawie zniknęło. Wizualnie w długości nie widać różnicy, bo spalone włosy bardzo się puszyły i unosiły. 

 Niestety jakość zdjęcia 'nowych włosów' jest słaba ponieważ przed chwilką wróciłam z salonu i chciałam szybko pokazać wam zmianę, a światło jest już tragiczne :)  Włosy mają teraz 35 cm. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)