poniedziałek, 6 marca 2017

MOJE KOSMETYKI REVERS

Heej ♥ Dziś przychodzę z moimi kosmetykami z firmy Revers . Firma ta to dla mnie nowość i powiem szczerze , że zawsze myślałam , że jest to jakaś podróbka firmy Revlon , aleee ... NIE !

Z tego co przeczytałam Revers jest to (uwaga !) Polska firma . Produkuje ona kolorówkę jak i perfumy i jakieś kremy, o których nie mam pojęcia :P

Kupiłam jakiś czas temu produkt do ust z tej firmy i dziś wybrałam puder brązujący. Chciałam po prostu sprawdzić jak wygląda to " od środka" .

A więc jedziemyyyy :D

Błyszczyk Just Gold Lip Gloss

 Producent piszę , że błyszczyk nadaje kolor na cały dzień .  Dla mnie zapach jest ok . Kolor w opakowaniu jest śliczny niestety tak jak widać na ręku . Niestety tak jak widać kolor w opakowaniu i na ręku ma ze sobą niewiele wspólnego. Usta nie suną gładko po nałożeniu... raczej się trochę kleją .
 Cena : ok 7 zł
 Puder Egyptian Sun
Mój jest w kolorze nr 13 był to najbardziej zimny i brązowy odcień jaki znalazłam w sklepie :P
Kolor podoba mi się bardzo, delikatnie połyskuje .  Niestety łatwo zrobić nim sobie krzywdę w postaci plam .  Nastawiłam się tu na konturowanie ale będzie to chyba lepszy produkt do ocieplania całej buzi.
Cena : ok 6 zł
Jest to bardzo tania firma i uważam , że jak na taką cenę jakość jest dobra , ale nie są to kosmetyki które kupiłabym ponownie . Nie wiem jak inne kosmetyki tej firmy, więc nie mogę się wypowiedzieć ogólnie o wszystkich kosmetykach z Revers . Błyszczyk zużyje latem bo odcień jest ładny ... szkoda , że słabo kryje ale to w końcu błyszczyk . Nad pudrem jeszcze się zastanowię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)