wtorek, 21 marca 2017

PIELĘGNACJA WŁOSÓW SPALONYCH + AKTUALIZACJA 8

Heej ♥ Dziś przychodzę po spaleniu moich włosów.  Minęło dokładnie 38 dni.  Pisałam wcześniej co się z nimi stało i w jakim były stanie. Włosy dwa dni po spaleniu zostały obcięte.  Dokładnie 14 lutego włosy od skóry do najdłuższego miejsca mierzyły 39 cm . Dziś włosy mają  prawie 41 cm . 
 Jestem bardzo zadowolona z tego przyrostu włosów , bo tak zniszczone włosy najczęściej rosną dużo wolniej niż normalnie. Czasami zdarza się , że po dużych zniszczeniach przez jakiś czas włosy nie rosną wcale .  Niedługo idę ściąć resztę zniszczonych końcówek . Po powrocie od fryzjera zmierzę włosy i powiem wam ile cm straciłam, abyśmy mogli zapuszczać je dalej razem :D 

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW PO SPALENIU PROSTOWNICĄ 

 KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYWAŁAM :

1. SZAMPON - Seboradin Forte
2. ODŻYWKA/MASKA -   Lotion z Seboradinu i Maska do włosów farbowanych ciemnych Pilomax
3. WCIERKI -  Używałam pół ampułki Seboradinu Forte przemiennie z Jantarem ( chodzi o tą nową wersje w plastikowej buteleczce)
4.MGIEŁKA -  Przed wyjściem z domu psiukałam odżywką w sprayu do włosów farbowanych ciemnych z Pilomaxu oraz  dwufazowego eliksiru   LOREAL Total Repair 5 .


PRZEMIANA MOICH WŁOSÓW W CIĄGU 38 DNI 

Włosy 14.02


Włosy 21.03


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)