czwartek, 16 listopada 2017

Zakończenie i podsumowanie akcji " 60 dni zapuszczania włosów" + aktualizacja 13

Heej ♥ ! Kochani nadszedł koniec akcji zapuszcania włosów. Minęło już 60 dni ! Jak efekty ? Sami zobaczcie ! Moje włosy zobaczycie na samym końcu wpisu. Niestety część osób nie wysłała mi zdjęć ;) Chcecie kolejną akcje ? Dajcie znać w komentarzach ! 

Aleksanda Z




Aleksandra Z 












Alicja W

Weronika K


Justyna K



MOJE WŁOSY


Moje włosy 13.09.2017 - 40 cm 
16.11.2017- 43 cm 
Przepraszam, za jakość moich zdjęć. Po ładniiejsze zajrzyjcie na instagrama ;D 
Przy okazji powiem Wam, że na moim fb pojawiają się od jakiegoś czasu obrazki z przesłaniami. 

Zapraszam na: 

snap - miskidwa

Wpis z akcją znajdziecie TU - > KLIK

19 komentarzy:

  1. Ja już dziś zapisuję się na kolejną akcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ! Dam znać o kolejnej akcji na mojej stronie ;)

      Usuń
  2. Takie akcje to coś fajnego, ja na razie to chcę je ściąć a nie zapuścić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie brałam udziału w tej akcji ale w kolejnej wezmę na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na moją stronę na fb . Tam będzie informacja o kolejnej akcji :)

      Usuń
  4. Same piękne włoski, niezle efekty 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka Jantar daje radę, teraz tym lepiej, bo ma wbudowany aplikator :) ja gorąco polecam wcieranie kozieradki! Może zapach nie do końca urzeka, ale efekt jest warty poświęcenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też z chęcią wezmę udział😊u mnie narazie pierwszy miesiąc na biotebalu ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez jestem w trakcie zapuszczania włosów. Za mna miesiac brania biotebalu ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)