sobota, 16 września 2017

Wspólna akcja zapuszczania włosów ! ;D

Kochani naszedł mnie pomysł na stworzenie akcji 60 dni zapuszczania włosów :D  Kilkanaście dziewczyn już się zgłosiło;D Jeśli chcecie się dołączyć wysyłajcie zdj i plan pielęgnacji na moją stronę na fb    klik tam będzie można jeszcze dołączyć się do zabawy ;D 

Oto zdjęcia i plan pielęgnacji dziewczyn, które się zgłosiły ♥ 

Aleksandra Z 
 Długość 40cm
-Wcierka Jantar
-olejowanie olejem lnianym

-maska o´herbal
-skrzyp w tabletkach

Aleksandra B 
 Plan:
- codziennie:
- wcierka Banfi,
- picie drożdży i skrzypokrzywy
- Vitapil

Cel: 3cm/miesiąc

Aleksandra Z 
  53 centymetry 

Codziennie:

Biotebal
Drożdże (ale nie wiem czy dam radę)
Skrzypokrzywa

Co 2 dni:
Maść końska ewentualnie wcierka Banfi    

Alicja W
 Postanowienia
codziennie:
-picie drożdży

-masaż skóry głowy
-zabezpieczanie końcówek
reszta: 
-olejowanie min 2x w tygodniu
-włosing min raz na tydzień
-podcięcie końcówek

włosy ok 50 cm, a pasmo "kontrolne" przy grzywce 34 cm 


Magdalena D 

 Zdjecie z 9 wrzesnia 
(dlugosc-83cm mierzone od linii wlosow) 
Plan dzialania:

Codziennie: 
Vitapil
Drozdze
Siemie lniane
Calcium pantothenicum
Co dwa dni: 
shikakai+ amla na skalp godzine przed myciem 


Weronika K 
 Foto z 14 września Długość 47cm 
Cel 52cm
-skrzypokrzywa

-biotebal
-witamina a+e
-wcierka banfi 
-co 3 dni maść końska
 

Sandra Ewa S 

 Długość 34 cm 
Cel 50 cm 
Pielęgnacja: 

- wcierka jantar
- olejowanie 
- siemię lniane

Justyna K 
 Pasmo ze spodu mierzone dziś - 23 cm.
 Plan - wcierka banfi pokrzywowa, biotebal, w weekendy peeling kawowy skóry.



Mój plan znacie z poprzedniego wpisu więc za 2 msc wstawie porównanie ;D 

16 komentarzy:

  1. Super akcja. Miło mi brać w niej udział. Zawsze to dodatkowa motywacja do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo miło ;D Mam nadzieję, że będziemy miały piękne, dlugie1 i zdrowe włosy. Mnie też to motywuje ;D

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę :D zaraz lecę wcierać Jantar ;D

      Usuń
    2. Ile to już minęło od początku akcji:D
      Ja dokupiłam sobie maskę witaminową kallosa, olejek macadamia na końcówki, mgiełkę termoochronną marion i olejek sesa :D

      Usuń
    3. No 15 listopda koniec ;D Mam nadzieje, że i podsumowanie wyjdzie ładnie i zaczniemy później kolejną ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli interesuje Ci zapuszczanie włosów to dołącz do tej akcji . Będzie mi bardzo miło ;)

      Usuń
  4. Fajna akcja Tez zapuszczam Ale nie mam tak dlugich wlosow ja wy Moje ledwo uszy zakrywaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosną ! Tylko trzeba dbać żeby się nie kruszyły ;)

      Usuń
  5. I truly love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you develop this site yourself? Please rply back as I'm hoping to create myy own personal blog and want to find out where you got this fom or just what the theme is named.

    Many thanks!

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)