czwartek, 9 listopada 2017

Efektima - Kokosowe masło do ciała

Heej ♥ ! Kochani dziś przychodzę z recenzją masła do ciała.  Lubicie takie produkty ? A może wystarczy zwykły balsam ? Ja uwielbiam takie konsystencje ;D

 Efektima Coconut Miracle - masło do ciała z olejkiem kokosowym i drobinkami z olejkiem jojoba. Zapach nie jest typowo kokosowy i nie jest do końca naturalny, mimo to jest bardzo przyjemny. Powiedziałabym, że jest to zapach nienachalny i trochę słodki. Konsystencja jest typowa dla masła do ciała, bardzo gęsta ale rozpływa się pod palcami. Ciało jest po nim nawilżone, a drobinki z olejem jojoba poprawiają koloryt skóry. Zapach utrzymuje się do kilku godzin.
Idealne dla skóry normalnej, suchej i odwodnionej.
Olej kokosowy jest na drugim miejscu w składzie.
Dla mnie minusem są te kuleczki z olejem jojoba. Niby fajnie, że są ale bardzo ciężko je rozsmarować. Czasem zostanie jakaś na skórze, albo taka ciemna smuga.  Po dokładnym rozsmarowaniu jest ok ;)  Nie jest to produkt super wydajny, ale ja i tak nigdy nie zużyłam żadnego tego typu kosmetyku do końca. ;D

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam masła do Ciała a to musi pachnieć obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zapach kokosa uwielbiam <3 to coś zdecydowanie dla mnie!


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masła do ciała! A tym bardziej kokosowe *.*
    Muszę wypróbować! Pozdrawiam!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)