poniedziałek, 23 października 2017

Nawilżający żel micelarny BEBEAUTY

Heej ! ♥ Dziś przychodzę z recenzją żelu micelarnego od biedronkowej firmy BEBEAUTY. Dwa razy zbierałam się na wpis z faktami o mnie i coś mi w nim nie pasowało. 



Hydrate nawilżający żel micelarny BeBeauty- jest to produkt o delikatnym i bardzo przyjemnym zapachu. Jest przezroczysty, gęsty i lepki. Jego konsystencja przypomina tą z maseczek peel off. Bardzo słabo się pieni, co akurat w poduktach do twarzy bardzo lubię. Przeznaczony jest do skóry suchej i normalnej.
Twarz po użyciu tego żelu nie jest przesuszona, zaczerwieniona i co najważniejsze nie jest ściągnięta (nienawidzę tego uczucia) . Dobrze oczyszcza i nie podrażnia.
Nie zawiera SLS, sztucznych barwników, ani parabenów.

Opakowanie - jest to miękka tuba. Wystarczy nacisąć, nic się samo nie wylewa. Uważam, że opakowanie jest poręczne.

Ja zmywam makijaż płynem micelarnym, lub olejem. Nastepnie nakładam żel do mycia twarzy. Ten świetnie radzi sobie z niedomytym makijażem .
Bardzo lubię ten produkt, ale wcześniej byłam do niego nastawiona sceptycznie ze względu na markę biedronkową i cenę. Teraz mam z tej firmy jeszcze mleczko i płyn micelarny.

Cena: ok 6 zł / 150 ml

Kochani Zuzanna po przeczytaniu tego wpisu napisała, że czuje niedosyt i chciałaby zobaczyć skład. Tak więc zabrałam się do pracy i już go dla Was dodaje ;D

Skład i opakowanie było zmieniane.

Skład:


    AaaAqua 
  • Aqua, Disodium Cocoamphodiacetate(środek myjący),
  • PEG-40(substancja odtłuszczająca),
  •  
  • Hydrogenated Castor Oil (emolient),
  • Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (stabilizator emulsji),
  • Poloxamer 184(substancja myjąca),
  •  
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate(substancja renatłuszczająca),
  • Sophora Japonica Leaf Extract (ekstrakt),
  •  
  • Panthenol(humektant),
  • Propylene Glycol(humektant),
  •  
  • Sodium Hydroxide(regulator pH),
  • Sodium Chloride,
  •  
  • Disodium EDTA(konserwant),
  •  
  • Parfum,
  • Phenoxyethanol(konserwant),
  •  
  • Carrylyl Glycol

4 komentarze:

  1. Miałam płyn micelarny z tej serii i bardzo go lubiłam przede wszystkim za to że nie szczypał w oczy :) BeBeauty ma fajne i tanie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel myjący z tej serii, ale w kolorze różowym i bardzo go lubię! Jest bardzo delikatny i pięknie pachnie więc z przyjemnością wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wypróbuję ten produkt! Lubię czytać takie oceny produktów :)
    Pozdrawiam! https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)