piątek, 29 września 2017

Intensywnie odżywczy krem do rąk - Recenzja

Heej ♥ !  Kochani nie pisałam tak długo, bo ostatnio działo się w moim życiu zbyt dużo. Najpierw dobrych rzeczy, potem tych fatalnych.. przez co zupełnie "nie miałam głowy " do pisania. Nie pojawiałam się też na insta ani na snapie. Niedługo powinno to się zmienić.   Ale teraz nie o tym mowa. 
Jakiś czas temu Natalia napisała, że chętnie poczytałaby tu o naturalnych kosmetykach. ( Pozdrowienia dla Natalii ) Tak się składa, że już kilka msc. temu dostałam  taki kosmetyk od mojego narzeczonego, którego również pozdrawaiam :)

Venus jest to marka, która niedawno pokazała się w Rossmanie.  Marka ta ma serię Venus Nature, o której zaraz Wam opowiem. Jednym kosmetykiem  tej serii jest krem, którego recenzją zajmiemy się teraz. 


 Krem intensywnie odżywczy do rąk -  główny składnik to ekstrakt z marchwi, zawiera też ekstrakt z liści brzozy. Produkt nie zawiera SLS ani SLES, oleji mineralnych, ani syntetycznych ekstraktów czy barwników.  Nie zawiera parabenów. JEST TO PRODUKT WEGAŃSKI. Jego skład jest w 95% naturalny !  Opakowanie jest standardowe, czyli wyciskana tubka. Jego minusem jest mega niewygodny korek, który na opakowaniu był zaletą ;/ Wbija się w rękę i niestety przy nieodpowiednim złapaniu boli .  Zapach delikatny i nie przypomina marchwi ;D Konsystencja gęstej matowej papki ? :D Świetnie nawilża zaraz po aplikacji. Dłonie się nie kleją, ale zostaje na nich taki matowy film. Uważam, że to produkt bardzo przyjemny i zmieści się w każdej torebce nawet kopertówce ;D
Z tego co widziałam wszystkie produkty z serii Venus Nature są wegańskie. Nie zawierają SLS i SLES oraz parabenów ani oleji mineralnych.  Nie zawiera syntetycznych ekstraktów ani barwników. Oleje zawarte w produktach są z upraw organicznych i 95% składu jest naturalna. 
Jeśli chodzi o tą serię, to chciałabym przetestować balsam do rąk z pompką, różany olejek do ciała i olejek pod prysznic . 

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego kremu, ale chętnie bym go przetestowała :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna szukam dobrego kremu do rak. Mam nadzieje ze w niedalekiej przyszlosci uda mi sie go kupic i rowniez przetestowac :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na niego skuszę, choć nie słyszałam o tej firmie :D
    http://amozetam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta seria, będę musiała się jej przyjrzeć, a szczególnie temu kremikowi, bo krem do rąk to u mnie rzecz niezbędna :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy do rąk :) Aktualnie nadchodzi pora, w której będę ich ciągle używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam żadnych produktów marki Venus prócz pianek do golenia :) muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie widziałam tego kremu, ale zapowiada się ciekawie <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kremy do rąk, zwłaszcza takie naturalne i zwłaszcza w tym chłodnym okresie :) Obserwuję! Buziaki!:* http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się z nim zapoznać :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)