środa, 25 stycznia 2017

Zestaw do pielęgnacji włosów RADICAL

 SERUM + MGIEŁKA+ SZAMPON
RADICAL

Jest to seria wzmacniająco- regeneracyjna . 

 Produkty Radical:

- stymulują wzrost włosów
-  hamują wypadnie
- wzmacniają włosy 
- intensywnie odżywiają

MGIEŁKA  

Chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych oraz przed wysuszeniem. Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego , który ma świetne działanie na włosy, oraz proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty i prowitaminę B5 .   Pomaga w rozczesywaniu. Nie używam tej mgiełki systematycznie, ale moja babcia używa jej codziennie przed rozczesaniem włosów. ( Babcia używa tylko tej mgiełki i szamponu, który akurat ma pod ręką i wyhodowała włosy do pasa, grube i lśniące włosy do pasa ! )  Dodam , że babcia zużyła już kilkanaście opakowań tej mgiełki . Mi niezbyt odpowiada ziołowy zapach. Gdy wykończę mgiełki , które właśnie testuje...z pewnością zabiorę się za używanie tej . 


SZAMPON
 Oczywiście ten sam ziołowy zapach . Niestety wysusza włosy i skórę głowy. U bardziej wrażliwych osób jest w stanie wywołać nawet łupież ;/ Wysusza włosy , ale po umyciu są one błyszczące. Nie mam do końca wyrobionej o nim opinii . Myślę , że dam mu jeszcze jedną szansę za jakiś czas. Moje włosy ostatnio dziwnie reagują na każdy szampon ;/ 

SERUM 
Jest to serum witaminowo - ziołowe . Zawiera wyciąg ze skrzypu polnego ( tak jak wyżej wymienione produkty) , d'pantenol i inne składniki odżywiające włoski.  Jak dla mnie jest to świetny produkt. Zaraz po zostosowaniu włosy wyglądają świetnie. Faktycznie działa. Nawilża włosy , odżywia, wzmacnia i regeneruje. Zapobiega puszeniu. Nadaje połysk i nie skleja włosów.  Jego lekka konsystencja ułatwia aplikacje.  Na ogromny plus dla mnie jest fakt, że można zarówno spłukiwać, jak i pozostawić serum na włosach. Możemy nakładać je na suche, ale i na wilgotne włosy. Dla mnie serum genialne ! ♥ 





CENA: Standardowo każdy z tych produktów kosztuje ok 10 zł.  
Ja kupiłam całość chyba za jakieś 12 zł w zestawie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)