poniedziałek, 16 stycznia 2017

WŁOSOWA HISTORIA + AKTUALIZACJA 7 ( 16 styczeń 2017)

Heej Dziś kolejna aktualizacja włosów. Ostatnia była w październiku. Od tego czasu dużo się zmieniło! Moje włosy ostatnio bardzo dużo przeszły więc ich długość nie jest zadowalająca.  
Oto ich aktualny stan :) 

WŁOSOWA HISTORIA

8 październik - moje włosy mają 47 cm ,  już 15 grudnia pisałam o tym jak bardzo moje włosy zaczęły się kruszyć i rozdwajać , oczywiście zaczęło się to o wiele wcześniej . Na ubraniach ciągle miałam połamane włosy a na głowie rozdwojone końcówki w moich zapiskach wyszło, że włosy stały się krótsze zamiast urosnąć ;/ 
13 grudzień - moje włosy miały 41 cm . Powiem szczerze, że to mnie przeraziło . Od skóry głowy włosy rosły ale nie przybierały na długości ;/ 
Zmieniłam pielęgnację moich włosów i dziś( 16 styczeń)  spontanicznie postanowiłam je zmierzyć 
16 styczeń - moje włosy mają 44 cm !!! 😍
Jestem zachwycona w miesiąc i 3 dni moje włosy urosły ok 3 cm.  Jest to szokujące ale myślę , że urosły nawet trochę więcej, bo nadal trochę się kruszą ... jest to o 90 % mniej niż na początku . 


Ten post był trochę inny. Nie pokazałam Wam kosmetyków, których używałam. Zrobię to w kolejnym poście , kiedy wyeliminuje problem w 100 % .  Pielęgnacja jaką teraz prowadzę nie była typowo na porost włosów, choć znalazły się tam i takie kosmetyki. Najbardziej zależało mi, aby włosy były zdrowe. Wybierałam kosmetyki pomagające mi wyeliminować suche, łamliwe i rozdwajające się włosy. Zdradzę tylko,że co jakiś czas podcinałam zniszczone końcówki . :P 

Bardzo cieszę się , że włosy znowu są coraz dłuższe i zdrowsze . 

Niedługo pojawi się post z aktualną pielęgnacją . Do zobaczenia ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)