czwartek, 15 grudnia 2016

ŚWIĘTA,ŚWIĘTA, NOWE PAZNOKCIE, 200000 WYŚWIETLEŃ - Pogadanka

Heej ♥ !   Kochane ! Dziś przychodzę z takim luźnym postem pogadanką . Ostatni taki post wam się podobał. Mam nadzieje, że i tym razem was nie zawiodę. 

MOJE NOWE ZIMOWE PAZNOKCIE 

Dziś rano byłam u mojej kosmetyczki .  Chociaż śniegu jeszcze u nas nie ma postawiłam już na zimowe pazurki :D Wybrałam sobie błękitno- białe ombre, a na serdecznym palcu  miało być siwe z białym. Niestety ten lakier był zepsuty i wybrałam taki srebrny błyszczący kolor oczywiście też w połączeniu z białym, no i śnieżynki :)

Muszę wam się przyznać, że ja włosomaniaczka nie mogę ostatnio uporać się z przesuszonymi i kruszącymi się końcówkami. Myślę , że jest to spowodowane moją zmianą kolory z ciemnego na siwy. Powiem wam , że zaczęłam już działać , żeby ogarnąć te moje włosy i widzę już pierwsze efekty .  Moje włosy przez kruszenie nie przybierały na długości, chociaż odrost był coraz większy. Na szczęście jest już coraz lepiej .  Gdy uda mi się wyeliminować problem w 100% dam wam znać i napiszę oddzielny post o tym jak udało mi się to zrobić :D Mam nadzieję , że nie będziemy musieli na to długo czekać !

W poprzednich postach pisałam wam listy prezentów na święta. Cieszę się , że miały tak dużo ilość wyświetleń.  Niestety nie mogę was przekonać do zostawiania komentarzy ;c Mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej !

Napiszcie mi w komentarzach jak wam idą świąteczne zakupy. Ja zostałam już wciągnięta w ten wir :D Mam już większość prezentów. Niestety nie zrobię posta o tym co komu kupiłam , ponieważ nie chcę aby moi bliscy dowiedzieli się co dostaną przed świętami :P

Jeśli czytacie moje posty, wiecie że piszę dla was już jakiś czas. Niedawno dzięki wam osiągnęłam 200000 wyświetleń, za co baaardzo dziękuję ! ♥   Ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad nagrywaniem filmów na YouTube. Dajcie znać czy chcielibyście , żebym zaczęła to robić !


W końcu przyszła mi informacja, że jutro mogę odebrać mój sprzęt. To oznacza , że niedługo możecie spodziewać się trochę więcej postów... a napewno więcej zdjęć !


Zapraszam was na mojego instagrama i facebooka ! Piszcie śmiało komentarze !  Ja już kończę. Do zobaczenia w kolejnym poście ! 😍

INSTAGRAM KLIK         FACEBOOK KLIK    <----- font="">  klikajcie, obserwujcie i komentujcie ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)