środa, 2 listopada 2016

POGADANKA - Włosy , ubrania, nowe paznokcie

Heej ! Dziś taki post "pogadankowy ". Opowiem trochę co sie u mnie zmieniiło jeśli chodzi o kosmetyki i ubranka.

Jeszcze tu tego nie pokazałam , ale moje włosy przeszły ostatnio troszke. Kiedyś postanowiłam mieć siwe włosy, niestety moje włosy byly wtedy czarne i nic z tego nie wyszło. Wtedy zaczęłam je katować , wbrew mojej intensywnej pielęgnacji .;/
  Czarne włosy zostały rozjaśnione profesjonalnym rozjaśniaczem z wodą 12%. Jak się domyślacie wyszły rude...
 Następnego dnia miałam jechać chyba do Gdańska. I co teraz ? :o Z rana nałożyłam spowrotem czarną farbę. I to był błąd ! Moje włosy po kilku myciach ( 2/3) stały się rude i wypłukiwało się to tak do żółci , którą już widzieliście w poprzednich postach.
 Moja ochota na siwe włoski nie mineła. Teraz z okazji "Wszystkich Świętych" miałam trochę więcej wolnego i nie musiałam wychodzić z domu i zaczęło się .
Kupiłam drogeryjny rozjaśniacz do całych włosów Joanny ( polecam wcale nie zniszczył moich włosów). Dzięki temu , że rozjaśniacz nie zniszczył moich włosów miałam więcej odwagi i poleciałam do sklepu po kolejny.
 Kolor był już ładny ( taki beżowy bloond). Położyłam zmieszaną siwą i blond ( z siwym połyskiem) farbę, nadal włosy nie były siwe. Kolejnego dnia kupiłam trzeci już rozjasniacz na to farbe w koloże blond i udałam się do zakładu fryzjerskiego . Chciałam zrobić sobiie czarne włosy od góry , w ostatniej chwili zrezygonowałam z wizyty i położyłam mocno popielatą farbę , która już dała efekt . Włosy mam teraz siwe ! ♥ Chciałabym  , żeby były troche ciemniejsze , takie bardziej szare niż siwe.
Jeśli macie jakieś sposoby piszcie śmiało w komentarzach .
Bardzo lubie je czytać ! ;) Za jakiś czas może zrobie sobie czarny lub granatowy odrost :D

A teraz trochę o moich ubraniach ! W mojej szafie teraz przewżają odcienie szarości, bordo i mój ukochany czarny :D , jest tam też sporo cielistych i pudrowych kolorków. Bardzo lubie obcisłe bluzki , lub lużniejsze wkasane w spodnie . A ukubione spodnie ? Boyfriendy !

Chciałam pokazać wam moje paznokcie, może wrzuce je na instagrama ale tu też je zobaczcie !


ZAPRASZAM na : 

FACEBOOK : https://www.facebook.com/kacikurodyy/?ref=ts&fref=ts

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/patryyysia/

SNAP :  miskidwa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)