poniedziałek, 24 października 2016

PALETKA KOBO PROFESSIONAL - FACE CONTUR MIX - Recenzja !

KOBO PROFESSIONAL FACE CONTUR MIX
 Paletka to zestaw 4 kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym czy fotograficznym. Tak mniej więcej pisze producent.  Ja tą paletkę kupiłam już dawno, i wtedy właśnie zrobiłam te zdjęcia.
Powiem wam, że mi kolor brązowy podpasował idealnie , bo jest to chłodny odcień . A takie pasują do mnie najlepiej. Świetnie się rozprowadza , a najlepiej palcami. Potrzebuje ciepła aby stała się bardziej kremowa.
 Kolory zmieszane oraz standardowe:
1. Pierwszy od lewej (brązowy) jest połączeniem obu brązowych odcieni.
2. Kolejny kolor ( pod brązowym) to połączenie obu jasnych kolorków
3. Następny to już jeden ze standardowych kolorów w paletce , jest to najjaśniejszy kolorek wpadający w żółty.
4. Tuż obok jasnego żółtego znajduje się również jasny , ale tym razem wpadający w beż kolor
5.  Teraz mamy jasny brąz o chłodnym odcieniu , niestety zdjęcie jest ciut przekłamane.
6. Ostatni - ciemny brąz 
Paletka super wygodna w nakładaniu, łatwo się blenduje, nie podkreśla suchych skórek. Najjaśniejszy odcień niestety zostawia mi smugi. W chłodniejszych pomieszczeniach trzeba trochę dłużej popracować z tymi podkładami. Opakowanie zostawia trochę do życzenia. Swoje trzymam w dużej kosmetyczce , która zawsze stoi w tym samym miejscu , nigdy mi nie upadło ... a niestety wieczko pękło. 
Cena: ok 20 zł na promocjach można dostać nawet za 10zł
Dostępny w Naturze  

ZAPRASZAM na : 

FACEBOOK : https://www.facebook.com/kacikurodyy/?ref=ts&fref=ts

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/patryyysia/

SNAP :  miskidwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)