piątek, 21 października 2016

NOWA PIELĘGNACJA WŁOSÓW ! + aktualizacja 6 (Październik)

Heej ! ♥ Dziś znowu o pielęgnacji moich włosów, bo troszeczkę się ona zmieniła.

 Nie zobaczycie niestety zbyt dużego przyrostu włosów , bo jak wiecie byłam niedawno u fryzjera i straciłam kilka cm ;/  Teraz staram się to nadrobić. Nie powiem ile urosły mi włosy ponieważ ich teraźniejszy kolor jest bardzo zbliżony do mojego naturalnego i nie jestem w stanie tego zmierzyć .

Jeśli czytacie dłużej mojego bloga wiecie, że pomimo intensywnego zapuszczania i dbania o włosy nie rezygnuje z koloryzacji . Teraz zastanawiam się czy schodzić do blondu i zrobić siwe włosy czy wrócić do czarnego. Dajcie znać w komentrzach :D 


Pielęgnacja od zewnątrz i wewnątrz ;-) 
1.CALCIUM PANTOTHENICUM JELFA- o nim już wiecie z mojego bloga, pojawiał się nie raz:)
2. LOREAL ELSEVE TOTAL REPAIR5 - mgiełka która się raczej nie sprawdza ale o tym napisze w oddzielnym poście
3. BIOWAX - maseczka do włosów w kolorze czarnym z kawiorem
4. BIOWAX- olejek z bambusem i olejkiem avocado do zabezpieczania końcówek
5. POKRZYWA -  napar ( ekspresowe torebeczki)


 Aktualizacja ♥

Myślę, że to zdjęcie idealnie oddaje długość i kondycje moich włosów . 

 Używam też mgiełki z Gliss Kur ale to dopiero jej początki, więc o tym później. 
A tu włoski mokre od dużej ilości mgiełki ;P

ZAPRASZAM NA FACEBOOKA : https://www.facebook.com/kacikurodyy/?ref=br_rs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)