środa, 28 września 2016

Rimmel Wonder'full mascara & Lovely collagen wear volume mascara !

1. Lovely Collagen wear volume mascara -jest to maskara pogrubiająco wydłużająca z kolagenem od Wibo . Jest bardzo delikatny idealny do podkreślenia bardzo delikatnie rzęs np. do szkoły. Bardzo ładnie rozdziela rzęsy, wydłużenia ja niestety nie widrzę. Szczoteczka jest
naturalna ja jestem zwolenniczką raczej tych sylikonowych . Jak na tą cene nie ma co narzekać .

2. Rimmel London-Wonder'full mascara with argan oil - jak dla mnie fajna duża szczoteczka, daje delikatny efekt , ale zdecydowanie mocniejszy od tej opisanej wyżej. Nie osypuje się, nie rozmazuje, trzyma się dobrze na rzesach .Jest droższy od poprzedniego ale daje bardziej wyrazisty efekt.

Idealne do kupienia na promocji w ROSSMANNIE -49% !!!

Promocja na tusze od 6 do 11.10 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)