poniedziałek, 26 września 2016

MATOWA POMADKA W PŁYNIE - Lemax

Heej ! ♥ Dziś powiem o matowych pomadkach w płynie firmy Lemax.


 Użyłam wszystkie kolory , które dostałam na raz .
 Kolory są śliczne ! Pomadki są bardzo kremowe i mają super pigmentacje. Moim ulubieńcem na chłodniejsze dni będzie odcień śliwki . Zapach jest niesamowicie owocowy . Plusem jest również cena , ale znalazł się i minus ;/ Pomadki wcale nie są matowe , po nałożeniu na usta wyglądają jak błyszczyk o bardzo wysokim kryciu .Są gęste jak przystało na pomadkę w płynie . Nie napiszę nic o trwałości, bo nie nosiłam ich długo.
Pomadki nie posiadają numerków ani oznaczeń kolorów, dlatego nie podałam jakie to kolory.

Odcienie w rzeczywistości są bardziej żywe niż na zdjęciu .

2 komentarze:

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)