czwartek, 7 stycznia 2016

PASKI WYBIELAJĄCE ZĘBY - BRIGHT WHITE

Paski wybielajace ząbki Bright White. 

 Cała kuracja jest to 28 pasków (14 saszetek). W jednej saszetce znajduje się jeden dłuższy paseczek na górne zęby i  drugi na dolne. Paski mamy trzymac 5 minut . Paski mają wybielić nasze zeby w skuteczny i prosty sposób. Mają lekko miętowy smak. Producent pisze, że plusem stosowania jest szybki efekt.  Pasków nie powinny stosowac kobiety w ciaży i osoby przed 18 rokiem zycia .Przed uzyciem pasków trzeba zadbać aby wszystkie zeby były zdrowe. 


MOJE ZDANIE

Zużyłam 4 saszetki czyli 8 paskow . Pierwsza saszetkę nałożyłam według instrukcji czyli długi pasek na górne zęby, a krótki n dolne. Zamiast 5 min trzymałam je 30 min (miało to wzmocnić i przyśpieszyc efekt). Efektu nie zauważyłam, więc kolejne 3 saszetki zużyłam stosując długi pasek na góre na 30min.... potem zdejmowałam ten czekałam jakiś czas i nakładałam na górne zeby pasek przeznaczony do dolnych ząbków. Na moich 3 zebach po drugiej saszetce pojawiły sie białe plamki). Zużyłam jeszcze dwie saszetki niestety plamki na zebach mam nadal i są one widoczne;/ Efekt wybielania ząbków utrzymuje się kilka godzn po zdjęciu pasków. Pełna kuracja to 28 pasków ja zużyłam 8 i zastanawam się czy powinnam dokonczyc kuracje ;/ Uważam, że jest to podrobiona wersja psków Crest.


CENA: 14szt /ok 37zł z przesyłką   (w cenie regularnej paski kosztują podobno 45zł + przesyłka)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)