czwartek, 7 stycznia 2016

PASKI WYBIELAJĄCE ZĘBY - BRIGHT WHITE

Paski wybielajace ząbki Bright White. 

 Cała kuracja jest to 28 pasków (14 saszetek). W jednej saszetce znajduje się jeden dłuższy paseczek na górne zęby i  drugi na dolne. Paski mamy trzymac 5 minut . Paski mają wybielić nasze zeby w skuteczny i prosty sposób. Mają lekko miętowy smak. Producent pisze, że plusem stosowania jest szybki efekt.  Pasków nie powinny stosowac kobiety w ciaży i osoby przed 18 rokiem zycia .Przed uzyciem pasków trzeba zadbać aby wszystkie zeby były zdrowe. 


MOJE ZDANIE

Zużyłam 4 saszetki czyli 8 paskow . Pierwsza saszetkę nałożyłam według instrukcji czyli długi pasek na górne zęby, a krótki n dolne. Zamiast 5 min trzymałam je 30 min (miało to wzmocnić i przyśpieszyc efekt). Efektu nie zauważyłam, więc kolejne 3 saszetki zużyłam stosując długi pasek na góre na 30min.... potem zdejmowałam ten czekałam jakiś czas i nakładałam na górne zeby pasek przeznaczony do dolnych ząbków. Na moich 3 zebach po drugiej saszetce pojawiły sie białe plamki). Zużyłam jeszcze dwie saszetki niestety plamki na zebach mam nadal i są one widoczne;/ Efekt wybielania ząbków utrzymuje się kilka godzn po zdjęciu pasków. Pełna kuracja to 28 pasków ja zużyłam 8 i zastanawam się czy powinnam dokonczyc kuracje ;/ Uważam, że jest to podrobiona wersja psków Crest.


CENA: 14szt /ok 37zł z przesyłką   (w cenie regularnej paski kosztują podobno 45zł + przesyłka)


1 komentarz:

  1. Ostatnio miałam okazję wybielić zęby przed ślubem paskami wybielającymi Crest Supreme. Już jakiś czas szukałam informacji na temat wybielania zębów, byłam nawet u swojego stomatologa zapytać się o wybielanie zębów. Niestety cena okazała się jak dla mnie przy wydatkach weselnych powalająca 700zł… to trochę za dużo. Dlatego skusiłam się kupić paski przez internet, ze względu na nadwrażliwość która mogła wystąpić, zaczęłam kurację miesiąc przed ślubem. Zrobiłam kurację dwutygodniową, myślałam że po tygodniu nie będzie żadnego efektu, ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam już efekt po 3 użyciu pasków 🙂 Naprawdę byłam w szoku że te paski mogą dać taki efekt, przyznam się że nie do końca wierzyłam w ich działanie. Paski zakładałam raz dziennie na 30 minut, czasami trzymałam dłużej :) Zęby stały się bielsze, oczywiście kurację dokończyłam i w dniu ślubu mogłam się cieszyć pięknym uśmiechem, nigdy wcześniej nie wybielałam zębów dlatego jestem bardzo zadowolona z tych pasków ponieważ efekt utrzymuje się do dziś zęby wybielałam w czerwcu a już mamy prawie listopad 🙂 Paski Crest Supreme kupiłam na stronie http://www.paskiwybielajace.com Dziewczyny szczerze mogę polecić Wam te paski http://www.paskiwybielajace.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)