wtorek, 5 stycznia 2016

INGRID- PODKŁAD MINERALNY

INGRID MINERAL SILK&LIFT


Ingrid podkład mineralny -nawilżenie i wygładzenie. Na opakowaniu jest napisane, że nadaje się on do karzdego typu skóry ...
Podkład ma utrzymywać odpowiedni poziom nawilżenia, maskując jednocześnie niedoskonałości. Magnez, który jest zawarty w składzie bierze udział w regeneracji komórek wspomagając działanie witamin z gruby B i F. Miedź spowalnia procesy starzenia, wpływa na syntezę kolagenu i elastyny . Podkład zawiera też filtry UV.

Moje Zdanie

Podkład daje jedwabiste wykończenie, ma lekka formułę i utrzymuje się dość długo. Nie wysusza skóry, łatwo się rozprowadza, krycie jest raczej średnie.Ja nakładam go za pomoca gabki i uwazam, że rozprowadzony w ten sposób wyglada najlepiej. dostępnych jest wiele odcieni, mój to nr 29 - porcelanowy (nie jest odcieniem różowego ), jest to ciepły odcień . U mnie sprawdza się bardzo dobrze, zakupiłam już kolejne opakowanie ;) (mam bardzo jasną cere, zawsze używam najjasniejszych podkładów i czasem są za ciemne, kiedy kupowałam ten przez internet był to najjaśniejszy odcien do wyboru <już wiem,że stacjonarnie jest ch więcej>)


CENA; ok.10zł/30ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)