poniedziałek, 8 czerwca 2020

Obciełam włosy !!! Pielęgnacja+ Aktualizacja 18


Heej ♥ ! Kochani zadałam Wam pytanie na instagramie @beautycornerblog czy chcecie wpis z aktualizacją włosów. Wszyscy, którzy wzieli udział w ankiecie zaznaczyli że uwielbiają tą serie. 
Ostatnia aktuaizacja miała miejsce ok rok temu. Nie zobaczycie tu przyrostu włosów. Wręcz przeciwnie. Moje włosy były suche, a końcówki niszczyły mi się na potęge. Było to skutkiem stanu mojego zdrowia. 



                  25.07.2019-52cm                                                         7.06.2020- 42cm

Włosy są aż o 10 cm krótsze. Tak jak wyżej napisałam musiałam ściąć włosy ze wzgledu na ich stan. 
Włosy w ciągu ostatnich kilku miesięcy zostały ścięte kilka razy. 
- 22.01.2020 ściełam włosy jakieś 5cm
- 6.04.2020  włosy podcięte maszynką w domu 1,5 cm
- 5.05.2020  włosy podcięte maszynką 1cm 
- 6.06.2020  włosy podcięte nożyczkami  ponad 2cm
Postawiłam na jakość a nie długość, bo jak wiadomo zniszczone włosy wyglądają brzydko i się wykruszają. 
Jeśli chodzi o pielęgnacje to trochę się zmieniło. Niektóre produkty wprowadziłam stosunkowo niedawno. Od ok. roku nie farbowałam włosów. 

Szampon

- niezmiennie od dawna LOreal Total Repair 
- Biovax naturalne oleje 

Odżywka

-kallos Color 
- L'biotica Biovax Caviar

Wcierka

- Jantar- zaczęłam wcierać ją ok.2 tygodnie temu naprzemian z drugim kosmetykiem
- hydrolat lawendowy  (wstawie jego zdjęcie później 
Standardowo przy wcierce robie delikatny masaż skóry głowy. 

Zabezpieczanie końcówek 

- Isana Haarol schwerelos 

Termoochrona 

- Advence Techniques styling - tego produktu zaczęłam używać miesiąc temu (wcześniej był to niebieski spray z Isany)

Olejowanie 

- Coco shine hydrating hair mask ( jest to maska do włosów, która składa się głównie z oleji )



2 komentarze:

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)