czwartek, 12 marca 2020

Bomby do kąpieli - recenzja !

Heej !♥  Kochani dziś w stresującej sytuacji jaka panuje w naszym kraju w związku z koronawirusem mam temat relaksacyjny ;) Co nas relaksuje? Hmm.. ja odrazu myślę o masażu i spa. Niestety nie zawsze możemy znaleźć na to czas. W takiej sytuacji wybieram długą relaksacyjną kąpiel w wannie. A jak długa kąpiel to tylko z bombą. Dziś pokażę Wam kilka, które używałam.



 Bath Bomb Organique bloom essence - bardzo duża bomba o mocnym zapachu, super się pieni i daje  kolor. Używałam z tej linii bomby pomarańczowej. Skóra po jej użyciu była gładka i pokryta oleistym filmem. Cena 18,90

The body shop bath bomb - są to kulki do kąpieli. Intensywnie barwią wode. Nie dają piany. Pięknie pachną. Przyznam, że są to moje ulubione bomby do kąpieli. 
The body shop bath bubble- jest to ta różowa pastylka na środku zdjęcia. Lekko barwi wode, daje mniej intensywny zapach niż poprzenie. Wytwarza sporo piany. 
Muszę przyznać, że Rich Plum to moja ulubiona bomba. Niestety The body shop'u nie ma w moim mieście. Koszt to 9,99/szt.

 Pastylki natura piękna - raczęj są to pastylki do moczenia stóp czy dłoni. Przeznaczone do małej ilości wody. Delikatnie musujące, dają lekką piankę. Podobają mi się ich ciekawe nazwy i ładnie pachną przez opakowanie. Niestety po wyjęciu mają dość chemiczny zapach.

Na zdjęciu mamy bomby bez nazw (różowa, niebieska i pomarańczowa) i są to bomby dla dzieci o bardzo przyjemnym zapachu. Musujące i mocno barwiące wode.
Biała bomba z pomarańczowym listkiem na wierzchu jest z organiqa. Bomba w środku ma skórkę pomarańczy, jest lekko musująca o przyjemnym i bardzo intensywnym zapachu. Jedna z moich ulubionych.  Cena 7 zł
Żółta pastylka jest z Dauglasa. Dalikatnie barwi wode. Ma lekko chemiczny zaach. Najmniej przypadła mi do gustu. Cena 7 zł

Dajcie znać jakie są wasze ulubione bomby do kąpieli i jaki jest Wasz ulubiony sposób na relaks ;)
Co myślicie o nowym znaku wodnym na zdjęciach ?

4 komentarze:

  1. Zapachy muszą być rewelacyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jakoś się nie stresuje. :D Niestety nie mam wanny, więc nie sięgam po tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lądek zdrój15 marca 2020 10:39

    Chyba trzeba coś nowego podesłać ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)