środa, 7 sierpnia 2019

Porównanie włosów i pielęgnacji po roku - Aktualizacja 17

Heej ♥ ! Kochani jestem z roczną aktualizacją włosów ;) Mam nadzieje, ze taki wpis się Wam spodoba.
Zaznacze, że kilka razy podcinałam końcowki ;) A ... i tak jak obiecałam zdjęcia są już lepszej jakości. Zobaczycie różnice niżej przy zdjeciu sz teraz i 13 msc temu.























23.06.2018  47,5 cm                                                                                 25.07.2019  52 cm 

SZAMPON
- LOreal Total repair 
- Garnier Ultra Doux

ODŻYWKA
- kallos color
- Shauma - nature moments
- garnier godbay damage 

WCIERKA 
- Jantar sporadycznie 

ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK 
- Isana Haarol shwerelos

OLEJOWANIE
- olej kokosowy - sporadycznie
- olej konopny nierafinowany 

PODKŁAD POD OLEJ 
- aloes 99% aloe vera  
Kochani mam nadzieje, ze widać rożnice po zmianach pielęgnacji. kiedyś mimo stosowania oleju moje włosy były suche, bo zapominałam o nawilżającym podkładzie. Aloes można zastąpić wodą z cukrem. Przyznam, że ja sama widzę ogromną rożnice ;) 
Koniecznie wpadajcie do mnie na instagram @beautycornerblog


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)