sobota, 15 września 2018

Pierwsze wrażene Alterra olejek antycelluliitowy + pogadanka.

Heej ♥ ! Kochani przepraszam, że tak długo mnie tu nie bylo, ale mam nadzieję że się stęskniliście ;D Ja bardzo ! Ci co obserwują mnie na instagramie prywatnym jak i beautycornerblog no i snapie wiedzą, że ostatnio byliśmy w Paryżu, no i też że przygotowania do ślubu idą pełną parą.  Myślę, że niedługo będzie mnie tu zdecydowanie więcej.
A teraz zapraszam do mini recenzji olejku na cellulit.

Alterra Anti- Cellulite Hautol - antycellulitowy olejek z ekstraktami z liści brzozy, alg jak i olejkami z limonki i grejpfruta. Nie zawiera syntetycznych barwników i substancji konserwujących. Nie znajdziemy w jego składzie również silikonów ani olejów mineralnych.
 Wykonany głównie ze składników Bio i dzikich zbiorów. Posiada certyfikat produktu naturalnego.
Stosuję go za krótko, żeby powiedzieć czy pomaga w walce z cellulitem i czy ujędrnia, ale szybko się wchłania i zdecydowanie nawilża. Nie zostawia tłustego filmu. Jego zdecydowaną zaletą jest opakowanie z pompką. Ja mogłabym go stosować tylko ze wzgledu na zapach, bo jest rewelacyjny. Pachnie bardzo świerzo i energetyzująco - cytrusami.  Minusem według mnie jest wydajność. ;)


1 komentarz:

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)