wtorek, 1 maja 2018

Paletka do konturowania Lovely

Heej♥ ! Dawno mnie tu nie było. Dziś wracam z recenzją paletki do konturowania marki Lovely.  Myślę, że firmy nie trzeba nikomu przedstawiać.  



 Lovely Sculpting Powder- jest to paletka trzech odcieni pudrów do konturowania twarzy.  Znajdziemy tam brązer, puder matujący i rozświetlacz.

SUN- jest to puder wyrównujący koloryt.  Idealny dla osób o jasnej karnacji. Jest delikatny i nie robi plam. Można użyć go na całą twarz do ocieplenia. Jeśli chodzi o konturowanie tym kolorem to chyba jestem na nie. Jak wiecie jestem bardzo blada, a ten kolor jest dla mnie za jasny
MATTE - puder matujący.
SHINE- puder rozświetlający. Dla mnie jest to połączenie rozświetlacza z różem do policzków. Zostawia na skórze ładne rozświetlenie i delikatny kolor. Można nim uzyskać efekt pięknej tafli.

Pudry w tej paletce są bardzo delikatne. Na zdjęciu widać, że przeciągnęłam po rozświetlaczu sztucznym pędzlem słabej jakości.  Nie zauważyłam żeby któryś się osypywał przy nakładaniu miękkim pędzelkiem. 
Cena to ok  21 zł, ja swoją dorwałam na promocji  o połowę taniej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)