piątek, 28 lipca 2017

Płatki na obrzęk i cienie pod oczami !

Heej ♥ ! Kochani dziś mam dla was recenzje płatków pod oczy. Była to dla mnie zupełna nowość, bo nigdy wcześniej nie używałam tego typu produktów. Z racji tego, że mam dopiero 20 lat i jakąś zmarszczkę na czole z przesuszenia skóry, to nie czułam potrzeby korzystania z rzeczy przeciwzmarszczkowych, ani mających na celu spłycić zmarszczki no ale nadarzyła się okazja do przetestowania tego produktu ... więc Zapraszam ! :D 


Deck out Women Crystal Eyelid patch - są to płatki pod oczy, które mają za zadanie:
 - redukcje cieni pod oczami
- usunięcie obrzęku
- nawilżanie
- zapobieganie starzeniu się skóry pod oczami
- ujędrnianie
- działanie przeciwzmarszczkowe

W składzie tego produktu jest olej z pestek winogron; witaminy E, A ,B5;kolagen, aloes, ekstrakt z zielonej herbaty oraz ekstrakt ze śliwki.

W jednej saszetce są dwa cienkie płatki, które są nasączone żelem. Wyciągami płatki i nakładamy je na wcześniej przygotowaną skórę pod oczami. Najlepiej po nałożeniu płatków położyć się, wtedy nie będą się zsuwać z naszej buzi. Trzymamy płatki ok 30 minut i ściągami, żel możemy delikatnie wmasować w resztę twarzy.  W pierwszym tygodniu stosujemy je 3 razy i raz lub dwa w kolejnych tygodniach :)

Efekt ?  Tak jak mówiłam, ja mam 20 lat więc moja skóra nie potrzebuje jeszcze takich rzeczy. Nie posiadam opuchlizny, ani zmarszczek czy cieni pod oczami... ale mogę powiedzieć Wam, że ten żel jest bardzo nawilżający, więc ma szanse wygładzić zmarszczki i zredukować sienie oraz opuchliznę :)

Zapraszam na : 
https://www.instagram.com/beautycornerblog/
https://www.facebook.com/profile.php?id=141750326287664&ref=br_rs
https://www.instagram.com/patryyysia/
snap :  miskidwa 

1 komentarz:

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)