sobota, 27 maja 2017

Moja koreańska pielęgnacja twarzy !

Heej ♥ Bardzo interesuje Was moja pielęgnacja włosów ( są to posty z największą liczbą wyświetleń), więc postanowiłam pokazać również moją pielęgnacje twarzy. Mam nadzieję, że i to będzie interesujące ;)

Moja pielęgnacja twarzy składa się z kilku kroków ( oczywiście gdy nie mam czasu nie wykonuje pewnych czynność ) . Wbrew pozorom taka pielęgnacja nie zabiera bardzo dużo czasu :)  Moje pielęgnacja twarzy jest wzorowana na koreańskiej :)

DEMAKIJAŻ

Mój demakijaż to zmycie oczu i ust. Następnie nakładam olej kokosowy i masuję nim buzię. Olej spłukuję wodą.  Takie połączenie oleju, makijażu i wody tworzy nam nieciekawą emulsję :D Olej świetnie rozpuszcza makijaż i nadaje się nawet do cery tłustej. Na rynku jest wiele olejków lub kosmetyków na ich bazie :)

OCZYSZCZANIE 

Na spłukany wcześniej olej nakładam żel - Bioderma Sebium. Został przelany do małej poręcznej buteleczki. Uważam , że jest świetny.  W przyszłości zrobię jego oddzielną recenzję;) Żel wmasowuję w twarzy i obficie spłukuję wodą. 

ZŁUSZCZANIE

Raz w tygodniu lub według potrzeb stosuję peelingi. Mój ulubiony to żel z drobinkami Ziaja - liście manuka.

TONIZOWANIE

Kolejnym krokiem mojej pielęgnacji jest tonik lub płyn micelarny . Ostatnio pojawiła się u mnie nowość czyli tonik i płyn micelarny w jednym. Jest to HEAN - Botique. Mój jest w wersji różowej i jest bezzapachowy :) 

ESENCJA

Esencja to kluczowy punkt pielęgnacji koreanek. Ja nadal szukam! Mam zamiar kupić tę z Bielendy. Jeśli macie jakąś esensje piszcie w komentarzach, chętnie poczytam.

SERUM I AMPUŁKI

Z tym krokiem różnie u mnie bywa. Mam zamiar kupić serum z Bielendy .

MASKA 

Polecane są tu azjatyckie maski w płachcie. Ja kupiłam sobię same płachty i stosuję różne maski . Czasem nakładam gotowe produkty, a czasami przygotowuję coś sama. Przyznam, że nie nakładam tych masek zbyt często ale można to robić nawet każdego dnia. 

KREM POD OCZY

Mam mnóstwo próbek kremów z firmy Vianek, Sylveco i to właśnie wklepuję pod oczy. Zamierzam kupić krem z tej firmy o standardowej pojemności ze względu na dosyć naturalny skład :)

NAWILŻANIE

Nawilżanie to różnego rodzaju kremy, żele i maski . Raz w tygodniu warto zrobić maskę całonocną aby bardziej nawilżyć skórę. Jest to bardzo ważny element wieczornej pielęgnacji.

KREM Z FILTREM

Kremy z filtrem powinniśmy stosować przez cały rok ! 


Kochani pamiętajcie , że nie musimy wykonywać wszystkich punktów każdego dnia . Najważniejsze z nich są:
- demakijaż
- oczyszczanie
-  nawilżanie 
Jak widzicie pielęgnację tą należy urozmaicać i zmieniać wraz z potrzebami . 

Czynności które wykonuję rano 

- oczyszczam twarz żelem
- tonizuję 
- nakładam serum, ampułkę lub jakąś esencje
- nawilżam twarz kremem 
- nakładam filtr (czasem o nim zapominam) ;D 

Czynności które wykonuję wieczorem 

- demakijaż
-oczyszczanie
-tonizowanie
- nawilżanie

Czynności które dodaje raz w tygodniu 

- peeling
- maska płóciena na dzien
- maska na całą noc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)