sobota, 19 marca 2016

TABLETKI NA POROST WŁOSÓW ?


Moje włosy od 6 marca (od momentu pomalowania ich ) czyli przez 11 dni urosły 5mm . Nadal też używam produktów z poprzedniego postu o włosach . 

Calcium Pantothenicum Jelfa-to pantotenian wapnia, zalecany jest w niedoborach kwasu pantotenowego wapnia. Można brać niie więcej niż 6 tabletek na DOBĘ!  
Działa na skórę, paznokcie i co mnie najbardziej interesuje na włosy (podobno niestety na wszystkie włosy ;/  ) Tabletki te przy okazji biorą udział w procesach metabolicznych, więc wspomagają odchudzanie.  

Cena; 8 zł 

Niestety nie wypowiem się jeszcze na jego temat, ponieważ zużyłam dopero tyle tabletek ile brakuje na zdjęciu :) 

L'OREAL ELSEVE total repair 5 Serum regenerujące -  kupione z myślą o moich rozdwajających się końcówkach , smaruje kilka dni , bardzo ładne pachnie, bez spłukiwania. Zaraz po nałożeniu serum , rozdwojone końcówki są mniej widoczne.
Cena: 17 zł 


Schwarskopf GLISS KUR - maska do włosów długich i skłonnych do rozdwajania, jeszcze jej nie używałam . 
Cena; 4 zł 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)