wtorek, 29 grudnia 2015

MARION - FARBA DO WŁOSÓW

Heej♥ Dziś przychodzę z farbą firmy Marion ! 

Marion natural styl nr610  (głeboka czerń)



Bedzie to farba stosowana przeze mnie po raz pierwszy .

Farba ma bardzo wygodny aplikator (w postaci buteleczki od  utrwalacza), farbe z saszetki możemy wymieszać bez użycia miseczekmitd. wlewamy zawartosc saszetki do buteleczki z utrwalaczem mieszamy odcinamy końcówke i mamy swietny aplikator. Rękawiczki natomiast sa bardzo słabej jakości . Nasza farba ma za zadanie idealnie pokrywaćc siwe włosy. Ja ich jeszcze nie posiadam :) Ale swoje naturalne włosy mam dość jasne , więc uda mi się to sprawdzić po użyciu ;)

Zawartość opakowania:
-farba w saszetce 40ml
-utrwalacz 40ml
-rękawiczki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)