poniedziałek, 23 listopada 2015

Włosy - Olej Sesa

Olej Sesa - przeznaczony na porost włosów. Olej zawiera aż 18 ziół ajurwedejskich,5 oleji oraz mleko. Produkt ma sprawiać, że włosy zyskają zdrowy wygląd , blask oraz będą gęste. Producent mówi również o zwalczaniu łupieżu - o czym nic wam nie powiem , ponieważ nigdy nie miałam tego problemu.Kosmetyku ponoć można używać w czasie ciąży i karmienia piersią. 

Cena: ok 7 zł/30ml

Stosuję ten olejek od ok,2 miesięcy, kupiłam go ze względu na dobre opinnie w internecie. Zależało mi na szybszym poroście włosów. Stosuję ten olejek przemiennie z olejem Amla. Sesa ma niestety kazidlany zapach. Jeśli chodzi o stosowanie mała buteleczka 30ml daje rade z większymi byłoby raczej gorzej, Czy działa ? Faktycznie stymuluje delikatnie wzrost włosów, natomiast nie zauważyłam poprawy blasku, Nie przejmujmy się, jezeli olejek zmieni konsystencje, jest to w tym przypadku normalne i zależne od temperatury.


STOSOWANIE:
Olej stosujemy , jak każdy inny taki produkt czyli po umyciu i osuszeniu włosów(ja robię to przed myciem ze wzgledu na przetluszczanie moich włosów). Powinnismy używać go 2/3 razy w tygodniu.



1 komentarz:

  1. Ja ostatnio używam tylko olej kokosowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)