wtorek, 8 listopada 2016

SIWE WŁOSY !!! Jak wyglądają moje włosy po rozjaśnianiu i farbowaniu .

Heej ! ♥ Dziś chciałabym pokazać wam mój nowy kolor włosów, o którym mówiłam w poprzednim poście . O tym jak zeszłam z tak ciemnego do tak jasnego koloru też było w poprzednim poście, także zapraszam Czy ten kolor zagości u mnie na dłużej ?  Nie wiem ! Chyba bardziej jestem związana z czarnymi włoskami :D  Pomierzyłam moje włosy, żeby móc zobaczyć ile urosły i mają teraz ok. 47cm ;)

MOJE WŁOSY

 Jak widzicie moje włosy są krótsze, bo ściełam zniszczone końcówki 24 września, ale o tym już było. Zapraszam do posta - ROZDWOJONE KOŃCÓWKI .


Jak widzicie włosy nie są bardzo zniszczone :-) Dzięki olejkom , któr dodawałam do rozjaśniaczy i farb. Myślę, że będę nimi wzbogacała każde farbowanie.
A tu włoski po myciu, jeszcze nie są do końca suche i kolor wydaje się być rudy :p

Jeśli macie jakieś pytania .. zapraszam do komentowania, chętnie odpowiem ;) 

ZAPRASZAM na : 

FACEBOOK : https://www.facebook.com/kacikurodyy/?ref=ts&fref=ts

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/patryyysia/

SNAP :  miskidwa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)