środa, 4 grudnia 2019

Krem do ciała Melo Love

Heej ♥ ! Kochani przychodzę dziś z recenzją kremu do ciała z Naturane Atelier.  Lubicie kosmetyki naturalne ? Ja bardzo, pod warunkiem że działają.

Krem Melo Love  wykonany jest na bazie naturlnych składników. Znajdziemy w nim olej kokosowy, migdałowy i masło shea z witaminą E.  Konsystencja kremu do ciała jest troszkę dziwna. Jest to gęste masło, które po kontakcie ze skórą przybiera oleistą konsystencje.
 Intensywnie pachnie melonem. Dostępne są jeszcze inne wersje zapachowe, których ja nie używałam. Mocno nawilża skórę. Myślę, że świetnie nada się w profilaktyce przeciwko rozstępom i w takim celu właśnie go stosuje. Skóra po jego użyciu jest miękka i pięknie pachnie. Przy regularnym stosowaniu miękka i satynowa skóra zostaje na dłużej.  

Krem kupiłam w małym sklepiku Naturalne Atelier. Sklepik ma też stronę internetową. 
250 ml / 60 zł

Zapraszam na instagram @beautycornerblog

1 komentarz:

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)