poniedziałek, 8 stycznia 2018

Serum wzmacniające Biovax A+E

Heej ♥! Dziś o produkcie, którego przedstawiać raczej nie trzeba. Zapraszam ;D
L'biotica Biovax A+E - jest to wzmacniające, oleiste serum na końcówki.   

- Oleista konsystencja, kolor jest przezroczysty, a zapach bardzo delikatny 
- Zawiera dużą ilość silikonów łatwo zmywalnych  i olejków, dzięki czemu zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi
- Włosy są po nim błyszczące i delikatnie nawilżone, dodatkowo uelastycznia je
- Nie strączkuje, nie obciąża i trudno z nim przesadzić
- Wygładza odstające włoski 
- Pomaga w zdyscyplinowaniu włosów puszących się i kręconych 
- Mimo oleistej konsystencji nie przetłuszcza 
- Nie zawiera parabenów i SLS 

Oczywiście po takim produkcie nie poprawi się kondycja włosów, ani nie sklei on rozdwojonych końcówek. 
Ma fajne opakowanie z pompką i zmieści się do każdej torebki. Wystarczy nam na bardzo długo, jedna kropelka starcza na całe włosy.

4 komentarze:

  1. Miałam ten kosmetyk, końcówki ładnie wyglądały...nie naprawił ich jakoś Wow ale były wygładzone po użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłam raz próbki tego serum i byłą całkiem spoko, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwlekałam bardzo długo, aż w końcu dostałam w prezencie ;P

      Usuń
  3. Używałam go przez jakiś czas był całkiem znośny, aczkolwiek moich końcówek w tamtym okresie i tak by nic nie uratowało więc je po prostu ścięłam. Teraz od czasu do czasu używam innych olejków, ale to na prawdę bardzo rzadko. Bo właściwie mam włosy po kreatynowym prostowaniu i nie potrzebuję ich aż tak bardzo olejować. :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)