poniedziałek, 13 listopada 2017

Pomysł na prezenty dla dziewczyn ! Część 2

Heej !   Święta idą do nas szybkim krokiem ! Wiele z nas zastanawia się co kupić na prezent swojej dziewczynie, mamie, cioci, babci , żonie .... Dlatego przychodzę do was z listą takich prezentów. Mam nadzieję , że pomogę wam chociaż troszkę w wybieraniu prezentów dla najbliższych. Chyba ten tekst jest Wam już znany . Prawda ? :D Dokładnie tak zaczynał się wpis z przed roku ;D Na dole wstawię linki do pozostałych wpisów z tej serii ;)


Pomysły na prezenty 

dla 

KOBIET I DZIEWCZYN  ♥


PALETKA NEUTRALNYCH CIENI
Wiem, że o paletkach było w poprzedniej części, ale to świetny prezent dla osoby lubiącej makijaż. Jeśli ta osoba robi mocne makijaże postawiłabym na kolorową paletkę, ja w tym sezonie choruję na rudości i brązy ;D 
 DUŻA KOSMETYCZKA Z PRZEGRÓDKAMI , PORTFEL, KLASYCZNA CZARNA TOREBKA



GADŻETY DO KĄPIELI , GALARETKA DO CIAŁA, PUDER DO KĄPIELI, PEREŁKI DO KĄPIELI, PEELING KAWOWY 


ŚWIECA, ŚWIECZNIKI, ŚWIECA DO MASAŻU 





AKCESORIA DO TELEFONU, ETUI, POWERBANK, UCHWYT NA PALEC, OBIEKTYW

9 komentarzy:

  1. Super rzeczy na pewno bym chętnie je dostała na święta :) myślę, że fajnym prezentem też mogą być takie małe kolczyki które pasować będą do wszystkiego. Ja dostałam do Inglota kartę i skomponowałam sobie własną paletkę. A że jam zmarźlak to mile widziane skarpety, cieplutki szlafrok mięciutki. Pozdrawiam i zapraszam desa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki super ! Najlepsze wkręty ;D Również pozdrawiam i oczywiście zajrzę ;D

      Usuń
  2. Bardzo fajne produkty. Najbardziej zauroczyły mnie cienie do powiek. Chciałabym taką paletkę.
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka cieni to zawsze trafiony pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wlasnie szukam prezentu dla mojej najlepszej przyjaciółki i na pewno coś z tego wybiorę! Pomysł ze świecami na pewno wykorzystam!😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo mi się podobają.
    Świetny wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takiej paletki chyba cieszyła bym się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)