poniedziałek, 12 grudnia 2016

Pomysł na prezent dla włosomaniaczki !

Heej ♥ !  Tak jak obiecałam na Facebooku mam dla was pomysły na prezent dla włosomanniaczek ! Wiecie , że należę do tej grupy więc pisanie tego posta nie sprawiło mi zbyt wielu trudności . Mam nadzieję , że post spodoba się wam tak bardzo jak poprzednie . No i zachęcam do zostawiania komentarzy ! Tak mało ich zostawiacie, a ja chciałabym poznać też wasze pomysły ! 

POMYSŁY NA PREZENT 

DLA

WŁOSOMANIACZEK ♥ 


TANGLE TEEZER, SZCZOTKA Z JONIZACJĄ, SZCZOTKA Z WŁOSIA DZIKA 

 AMPUŁKI, KURACJE DO WŁOSÓW, 
ZESTAW MINIATUREK  MASEK DO WŁOSÓW - JEŚLI NIE WIECIE JAKIE SĄ WŁOSY DANEJ OSOBY 
MASKA DO WŁOSÓW- JEŚLI  WIECIE JAKIE RODZAJ WŁOSÓW MA OSOBA, KTÓRĄ CHCECIE OBDAROWAĆ 
PROSTOWNICA, LOKÓWKA, SUSZARKA,VOLUMIZER,



 OLEJKI DO WŁOSÓW np. eteryczne , na porost włosów lub na końcówki ; JEDWAB DO WŁOSÓW, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć. Super, że jesteś ! Zostaw po sobie jakiś ślad, będzie mi bardzo miło ;)